søndag 7. juli 2013

Semifinale Bergdalen-Bærum

Bærum har hatt et fin garderobeprat hvoralle har fått definert sin rolle i Bærum spillet. Jentene er slitne men klare for kamp.

Det er en tett start. Bærum prøver å spille spillet, Bergdalen slår i bakrom. Bergdqlen hat vært litt vassere foran mål de første 10 min
13min 1-0 Vilde etter corner som danser i feltet.
Fra 10min har Bærum vært veldig bra. De vinner dueller og har gode tanker med og uten ball.

Vi leder 1-0 til pause

5min Vi blir avblåst for at keeper holder ballen mer en 6 sek. indirekte fra 10 meter. 1-1
gjennomløpning i bakrom for Bergdalen. 2-1
23min alex med skudd rett over
23min sofie på keeper fra spiss vinkel.
Vi satset alt i angrep.
Bergdalen kontrer og setter 3-1

Slutt 3-1, vi er i brosjefinalen

Vi spiller en meget god kamp.
På 1-0 får Bergdalen et gratis frispark på 10 meter som de setter. Det gir Bergdalen troen tilbake. Vi fortsetter å spille godt, blir tatt hardt i et par dueller, men fortsetter. Når vi satser opp i banen for å avgjøre kampen kontrer Bergdalen med lange baller fra forsvaret og får 2-1 mot slutten.

En meget god kamp av Bærum og vi føler vi spiller mot 12 spillere.

Heia Bærum



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar