fredag 5. juli 2013

Lindø FF - Bærum

Høy puls de første fem minuttene, med en kjempesjanse til Bærum og corner til Lindø.
4min midtbanen vinner ball, til alex som spiller igjennom sofie 1-0 til bærum
6min frispark bærum, alex setter ballen på keeper
12 straffe, sofie ble lagt i bakken, alex setter 2-0.
18min Frispark for Lindø, 18 m. ender i intet, men nytt skudd, god redning av Frida.
20min corner gudrun fra venstre, alex dømt bort for å ha vært utenfor banen

Bærum har hatt ballen mest og eier omgangen, men Lindø stresser oss med å være hurtig oppi. Presisjonen blir derfor litt dårlig. Vi skal spille ball og bruke kantene mer i 2. omg. Angrepsspillet ble litt for direkte

2-0 til oss ril pause

3min sofie får ball fra midtbanen, går igjennom 3-0
10 min corner, heading utenfor
13 min Vangsnes blir spilt igjennom av midtbanen 4-0
18 min innlegg fra høyre kant, sofie 5-0
22 min corner

Slutt 5-0 til Bærum

2 omgang ble en tøff batalje fra vår side.
Vi gir mye juling. Mest av alt var det duellspillet vi husker. Litt mere spill mot kantene ble det, men Lindø var hissige og ga lite tid og rom. Men 5 mål og ingen i mot er godkjent.

Heia Bærum

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar