lørdag 6. juli 2013

Eskildsminde-Bærum

2min kant spiss midtbane, skudd over
4min spiss på eskildsm. skudd 23 meter over keeper 0-1
7min corner eskildsm., klarert
9min midtbane spiss, skudd , keeper tar
14min frispark imot på 18 meter, over keeper 0-2
15min midtbane spiss alene igjennom, alex vinner duell med keeper 2-1

Pause 2-1 til Eskildsminde

Vi spillet mot et veldig godt lag som er flinke til å holde ballen i laget. Det er veldig høyt tempo i kampen. Vi blir stresset. Vi ser at det er mulig å vinne denne, men vi må stresse ned.

2min lang ball til spiss, nesten igjennom
6min Eskildsmine spiss sparker ballen i brysthøyde ut av keepers hender, ballen blir fri og blir pirket inn. 3-1. Skulle ha vært avblåst for høyt spark.
14min frispark 26 meter, ballen inn foran mål, ingen når den
17min corner eskildsm. klarert
20min kjempesjanse spiss,spille spiss igjennom. keeper med kjemperedning.
23min corner eskildsm. klares

Slutt tap 3-1

Vi er slitne og blir fort stresset når vi får stort press på ballfører hele tiden. Vi er tydeligvis laget alle ønsker åvgjøre det bra mot. Jentene står på og vi har flere gode muligheter. Taper mot et meget godt lag idag

Heia Bærum

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar