torsdag 4. juli 2013

Calmarsund girls - Bærum

Fint vær, blå himmel og flott gressbane.

Laget fra start er : frida,edel,mie,heidi,berg,pernilla,kristine,vilde,angermo,alex,vagnsnes

-kampen bølger frem og tilbake
2min corner til calmar, ingenting
bærum kommer på høyre, inn i midten, klareres
5min calmar igjennom midten, utenfor
6min kort corner, til ingenting
15min cslmar skudd over
bærum har høye skuldre...
16 corner bærum, kommer ut igjen, innlegg klareres
19 min 1-0 calmar, lang ball fra høyre, keeper går for å plukke ned men calmar får en tå på ballen.
20 min skudd over fra alex
22 min corner, gudrun fra høyre i stangen fra alex
23 corner bærum, bak mål

pause 1-0 calmar

senk skuldrene, vær tøffe, tro på dere selv var budskapet i pausen.

bærum starter med å spille ball.
4min vilde blir spilt igjennom, keeper tar ball utenfor 16. kristine skyter over fra hjørnet av 16
Bærum overtar deretter kommandoen.
Masse bra spill på midtbanen.
10min sofie blir spillt igjennom fra midtbanen kommer seg inn i 16, legger inn til alex rett foran mål, 1-1

Etter dette eier bærum kampen.
Forsvaret vinner nesten alle dueller og Frida tar det som slipper igjennom.
Midtbanen og kantene jobber hard og vinner dueller. De spiller også igjennom spissene 4 ganger til. calmar er heldige som får poeng her. En dyktig keeper med gode redninger og masse flaks redder dem.

Oppsummert:
Bærum spiller med høye skuldre og er tydeligt nervøse i første, og med 7timers biltur i beina.
2.omgang eier Bærum, utligner og kunne ha vunnet kampen med flere mål.

Strålende første kamp.
Heia Bærum

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar