søndag 7. juli 2013

Bronsjefinale Calmarsund Girls - Bærum

Bærum skal spille på samme måte som i semifinalen.
Da var vi tilbake på det spillet vi vet vi kan.

Det bølger frem og tilbake i starten.
5min sofie blir felt på 17 meter, gult kort. Frisparket blir tatt for fort på en mur som ikke er flyttet tilbake. Rett i muren.
13min corner, kristine scorer med en hoftevrikk 1-0
24min julie finner åpning og istedenfor å spille til spiss går hun helt igjennom 2-0
29min lang ball fra kristine inn i bakrom, alex løper fra setter 3-0
35min vanvittig dobbeltsjanse. lang ball fra midtbanen, alex løper fra setter ballen  i stanga og den triller langs streken til angermo som skyter og treffer en tå og ut.

Pause 3-0

Bærum spiller veldig bra fotball, akkurat slik vi vet vi kan.
Kommer til mange sjanser og har laget 3 :-)

Mye bra spill de første 10 minuttene i andre omgang.
Flere sjanser og 2 cornere som går utenfor eller som calmar får  en fot på.
15min vangsnes og pernilla kombinerer flott på kanten, vangsnes kommer fri inn i 16 og skyter, bra redning av keeper.
22min corner calmar, klareres
30min kant spiss skudd keeper redder.
mye bra muligheter men det blir mye nesten

Vi er best 3-0
Hei Bærum

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar