torsdag 29. august 2013

Festfotball på Sandvika stadion torsdag kveld!!!!!!

Torsdag kveld tok Bærum imot Oppegård til kamp i 98-serien, et lag vi slo 3-1 i bortekampen på våren.

Forberedelsene var gode, på møterommet oppe med nøye gjennomgang på tavle, frukt og sosialt samvær - alt lå til rette for en helaften på Sandvika stadion denne kvelden!

Og for en kamp jentene leverte. Med gnistrende innstilling, innsats og vilje la de selv grunnlaget for en solid kamp. Vi har øvd mye formasjoner, pasningsspill og bevegelse den siste tiden, noe som ga enorme utslag idag.
Det er sjelden jeg har sett laget så sinnsykt gode i pasningsspillet som idag, vi regelrett rundspilte motstanderen til tider - de så litt ut som statister i en god film :)

Jentene jobbet for hverandre, spilte ball, beveget seg, fulgte planen og skapte gode angrep gang på gang.

Vi fikk brukt hele troppen, med god rullering på de som trengte litt hvile. Sluttresultatet ble 3-2, et resultat som ikke sier all verden om kampen. De ledet faktisk 1-0, deres eneste sjanse før pause. Som Vidar ville sagt: "det skjer at lynet slår ned i dass", denne scoringen faller inn under den kategorien.
Deres siste mål kommer i siste sekund og var så langt i offside at til og med den sindige Frida var forbanna på dommeren!

Jeg som trener for gruppen sitter igjen med en meget stolt følelse etter denne kampen. Vi fulger planen til punkt og prikke, da kan jeg ikke forlange mer! At vi da rundspiller et lag og gir de en real leksjon i fotball er bare prikken over i´en for meg!

Pernilla sa noe klokt etter kampen idag: "fremtiden er lys". Jeg støtter den fullt ut, neste motstander er Raufoss førstkommende mandag i Adidas cup!

Jeg lover at jentene er like klare på mandag, støtt opp og hei oss til avansement i Adidas cup!

Stein

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar