onsdag 20. august 2014

Frida Thomas forlater Bærum




Etter å ha jobbet hardt over mange år og kjempet seg inn i landslagsdiskusjonen, har vår lovende J15-landslagskeeper, Frida, bestemt seg for å bytte klubb.
Frida har vært i Bærum SK siden hun begynte med fotball som 6-åring og har alle årene spilt både ute på banen og vært keeper. 

 – Jeg kommer til på savne alle fotballvennene mine på Kadettangen, men gleder meg til å trene og utvikle meg sammen med A-landslagets Ingrid Hjelmeseth og U19-landslagets Cecilie Fiskarstrand. Jeg vil bli så god som jeg kan, og trenger derfor noen å strekke meg etter som keeper. Derfor måtte jeg ta denne muligheten når den kom.

Frida sier hun vil takke lagvenninnene sine for godt vennskap og mange gode opplevelser; trenerteamet ved Stein og Andreas, for god tilrettelegging og ikke minst keepertrener Vidar Mørch, som har vært veldig viktig for utviklingen hennes.

Frida går nå til en ny hverdag i Stabæk hvor hun skal trene med A-laget og rekruttlaget.

Vi ønsker henne lykke til og takker for mange fine år på banen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar