tirsdag 25. februar 2014

Egentrening onsdag 26.februar

I morgen, onsdag skal dere kjøre et egentreningsopplegg fordi Sandvika VGS er stengt.

Dere skal kjøre opplegget jeg setter opp her i morgen, og dere skal skrive en kommentar i facebook-gruppen vår at dere har trent, en bekreftelse til meg slik at jeg vet at alle har gjort det jeg har bedt om.

Slik ser økten ut:

Utholdenhet, 4x4 intervaller:

Start med 10 min rolig jogg, deretter skal dere kjøre et løp på 4 minutter sammenhengende på ca 80% av maks. Når 4 minutter har gått skal dere gå rolig i 3 minutter før neste løp starter.
Dette skal repeteres 4 ganger. 4 løp på 80% av maks, med 3 min aktiv pause mellom.

Styrke, kjernemuskelatur:

Planke, 30 sek x 3.
Sideplanke, 30 sek x 4. (To på hver side)
Båten, 30 sek x 3.
Pushups, 15 x 3.
Situps, 15 x 3.

Husk å bekrefte i facebookgruppen at økten er gjennomført.

Stein


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar